Промени в начина на обслужване на клиенти от 16 март 2020 г.

Уважаеми клиенти,

След като Народното събрание одобри предложението на Министерския съвет за предприемане на мерки за подпомагане в превенцията от разпространението на COVID-19, ние от Емвеко Селект ще останем социално отговорни и ангажирани към опазването на здравето на всички нас.

В тази връзка ви информираме, че от понеделник, 16 март, Емвеко Селект ще продължи да приема заявки само по телефон от 9:00 до 17:30 ч. и по имейл.

С цел по-доброто обслужване ви препоръчваме да правите заявки по имейл на адрес office@emvecoselect.bg.

Когато се обаждате по телефон, моля проявете търпение и бъдете по-настоятелни, докато служител приеме вашето обаждане.

Обслужването и приемането на клиенти в склада и в офиса ще бъде преустановено!

Посещенията в търговския обект ще са възможни само след предварителна заявка. На територията на Емвеко Селект ще се допуска само по един автомобил, като водачът не трябва да го напуска.

Временно преустановяваме приемането на плащания в брой на каса в обекта. Алтернативните форми на заплащане са предварително плащане по банков път или наложен платеж. В допълнение част от вече договорените условия на плащане биха могли временно да се променят, като за всяка сделка ще се уточняват допълнително.

Достъп до складовите пространства имат само служителите, чиято работа е пряко свързана с тях, като други лица не се допускат.

Срокът за изпращане на налична стока е до 48 часа при спазването на всички препоръки на Световната здравна организация за хигиена и превенция.

Всички служители са инструктирани да бъдат особено отговорни към здравето си. Освен това сме осигурили предпазни средства - дезинфектанти за ръце, маски за лице, очила и ръкавици.

Поръчките за цялата страна ще бъдат изпращани с куриерски компaнии, както обичайно.

Желаем ви крепко здраве!

Поздрави,
Екипът на Емвеко Селект